Шахраї вкрали з банківського рахунку клієнтки Monobank всі гроші, які були на картці - 117 тисяч гривень, включаючи кредитні кошти 78 тисяч. Зловмисники подзвонили своїй жертві з телефонного номера, зазначеного на офіційному сайті фінустанови.
Про це розповів чоловік постраждалої, передає "Мінфін".
У розділі "відгуки" про банк чоловік поскаржився на ситуацію і зазначив, що просив Monobank зупинити нарахування відсотків по кредитах і розстрочках, поки правоохоронці займаються кримінальним розглядом, але в банку відмовилися це робити.
За словами користувача з ніком "svic", аферисти, які дзвонили з номера телефону +38 044 237 2060, що вказується в розділі контакти на сайті monobank.ua/contacts, представилися "співробітниками відділу безпеки" банку, і виманили кошти з картки: "вкрали 117 тис.грн, з них 78 тис. грн це кредитні кошти, інші набрали розстрочками на товари".
Автор відгуку пише, що відразу після зникнення грошей вони зателефонували в Monobank. Постраждалим розповіли, що ніхто з банку їм не дзвонив, а також запевнили, що сприятимуть розшуку злочинців "в рамках чинного законодавства".
"Банк просить кожного клієнта не передавати нікому ніяких даних (пін-код, термін дії, CVV2 код, паролі з смс). Співробітники банку ніколи не будуть запитувати реквізити картки, просити здійснити переказ на певний номер картки/рахунок або оформляти розстрочки", - йдеться у відповіді банку.
У коментарях українці звернули увагу, що подібна шахрайська схема - мовляв, вам телефонують з банку і під всякими приводами запитують дані картки - одна з найпоширеніших, і про це вже давно "сурмлять" українські фінустанови та правоохоронці. Крім того, зловмисники легко можуть підставити будь-який номер телефону при дзвінках з IP-телефонії.
Нагадаємо, нещодавно Нацбанк України розкрив нову схему шахраїв і попередив, що зловмисники створюють сайти, які видають себе за систему BankID НБУ.
Раніше ми раніше писали, що шахраї в Україні вигадують всі нові способи дурити довірливих людей.