Українців попереджають про нових нахабних шахраїв: працюють через "Нову пошту"
Шахраї в Україні придумали новий спосіб дурити людей. На цей раз вони пропонують на сайтах безкоштовних оголошень купити смартфони за заниженою ціною, використовуючи при цьому доставку "Новою поштою" післяплатою.
Про це повідомляє "Інформатор".
Як працює схема "розводу"
Українка Марія розповіла свої історію про те, як її обдурили. Вона замовила Apple IPhone 12 pro max в одному з Телеграм-каналів за зниженою ціною. Товар шахраї відправили через "Нову Пошту" післяплатою, щоб у неї не виникло ніяких підозр.
Марія прийшла на пошту забирати своє замовлення. Продавці вказали інформацію про товар в описі посилки. У поштовому відділенні дівчині дали відкрити лише картонну коробку. У ній лежав запечатаний "товар". Але відкрити нібито заводську коробку клієнтці не дозволили.
"Після оплати ми забираємо товар, відходимо в зону розпаковки. І довго намагаємося відкрити упаковку бажаного телефону. Коробку змогли відкрити тільки способом "порвати", тому що її склеїли зсередини. Коли відкрили коробку телефону, то виявили цеглу і записку. Пошта відмовляється повертати кошти, виставляючи себе посередниками", - розповіла Марія.
Поліція не змогла допомогти
Дівчина прийшла на "Нову пошту" з поліцією, але там їй сказали, що в обов'язки співробітників не входить перевірка товарів перед відправкою.
Як не стати жертвою аферистів
Не "ведіться" на товари в Інтернеті за заниженою вартістю. Зазвичай шахраї користуються цим, щоб залучити покупця. Краще купувати товари у перевірених продавців і отримати гарантію на товар. У разі обману - звертайтеся негайно в поліцію!
Нова пошта відреагувала на скандал
"Нова пошта оперативно відстежує шахрайські схеми і попереджає своїх клієнтів про можливі дії зловмисників. У випадку дніпрянки Марії Х. компанія повністю компенсувала втрати згідно з оголошеною вартістю відправлення, а це 22 500 грн. плюс провізна плата. Зі свого боку хочемо наголосити, що, на жаль, шахраї постійно вдосконалюють старі способи шахрайства та вигадують нові. Аби не стати жертвою схеми, яка описана у матеріалі, ми радимо клієнтам обов’язково обирати надійних та перевірених продавців для здійснення покупок, а також перевіряти вміст посилок, які вам надходять", - розказали нам у "Новій пошті".
Також на підприємстві нагадали, що клієнт також може відмовитися від посилки, навіть не приходячи у відділення – через мобільний додаток або на сайті Нової пошти через трекінг.
"Якщо є підозра, що клієнт став жертвою шахраїв, ми наполегливо рекомендуємо йому звертатися до правоохоронних органів. А Нова пошта своєю чергою всіляко сприяє правоохоронцям у розслідуванні", - підсумували на НП.
Як ми писали раніше, злочинці заволодівають грошима клієнтів ПриватБанку.