Українцям розповіли про нововведення на митниці: що потрібно знати
У грудні інтерфейс онлайн-скарг хочуть інтегрувати до загального Контактного центру Кабміну
В Україні на Державній митниці запустили електронний сервіс для скарг. Нововведення поки працює в тестовому режимі. Чиновники попередили, що на спам в дусі прохань про зниження мит та питання "як імпортувати білих ведмедів" служба не відповідатиме.
За словами голови митної служби Максима Нефьодова, кожен бажаючий зможе залишити відгук - зокрема поскаржитися - на роботу нової митниці. Їх розгляд займе до п'яти робочих днів, уточнив він у своєму Facebook.
Зауваження з приводу діяльності митниці перенаправлятимуть співробітники в кожному регіоні, після чого вже на центральному рівні будуть моніторити статистику та відстежувати об'єктивність відповіді.
Вся комунікація відбуватиметься в електронній формі.
Глава ДТС пояснив, що сервіс для скарг - cc.customs.gov.ua - є інструментом реакції на проблеми.
В Україні запустили онлайн-систему скарг на роботу нової митниці (Ілюстративне фото: genplanua.com)
Нефьодов також зазначив, що відповіді на скарги даватимуть по суті й "людською мовою".
Вже з грудня місяця цей же інтерфейс планують інтегрувати до загального Контактного центру Кабінету міністрів (ним займається міністр уряду Дмитро Дубілет).
У коментарях до публікації Нефьодов пообіцяв запровадити можливість допоміжної авторизації через Facebook.
Максим Нефьодов розповів про онлайн-систему для скарг на роботу митниці (Фото: РБК-Україна)
Користувачі мережі жваво відреагували на нововведення і розв'язали дискусію щодо нового сервісу для скарг, а також озвучили ряд інших ініціатив.
- Наступним кроком діджиталізації пропоную на митниці зробити Prozorro Market! Даєш Лабутена за доступною ціною державним замовникам!
- ProzorroDutyFree;
- Щодо необґрунтованого підняття митної вартості теж можна сюди або по-старому прямо в суд;
Скрін коментарів (facebook.com/max.nefyodov)