Українець втратив чималу суму через "перезавантаження" банкомату: що сказали в ПриватБанку
В Україні клієнти ПриватБанку почали скаржитись на збої в роботі банкоматів. Зокрема, вони почали списувати гроші з картки, але замість того, щоб видати готівку, на екрані з'являється помилка.
Скаргу на сайті Мінфіну залишив користувач під ніком "santas54".
Так, клієнт банку розповів, що він хотів зняти з картки 3 тисячі у банкоматі. Однак, під час підготовки грошей банкомат вимкнувся і готівку не видав.
"Я знімав 3 тис. грн у банкоматі, розташованому в магазині "Україночка" бул. Шевченка, будинок 24. Під час підготовки грошей у банкоматі він вимкнувся і грошей не видав. Після увімкнення банкомат видав мені мою картку, але грошей не видав", – обурюється клієнт.
Після того, як банкомат перевантажився, чоловік перевірив інформацію за допомогою Приват24 та виявив, що гроші з картки було знято.
Банкомати ПриватБанку дали збій
Як відреагував ПриватБанк
В установі клієнту банку порадили подати заявку, пройти ідентифікацію та у разі, якщо збій буде підтверджено, то він отримає свої кошти.
ПриватБанк відреагував на скаргу клієнта
Раніше ми повідомляли, що в українки з картки ПриватБанку зникла величезна сума.
Також нещодавно ми писали, що ПриватБанк відмовився повертати українцю гроші, які викрали шахраї.