В Україні з'являться нові правила для інтернет-торгівлі. Відтепер підприємцям доведеться обов'язково розміщувати інформацію про себе і продукцію.
Про це повідомляє пресцентр Міністерства економіки.
Так, законопроєкт про захист прав споживачів зараз перебуває на розгляді Кабміну. Він запровадить нові дієві механізми з регулювання інтернет-комерції. Важливо, що визначаються терміни "електронний торговельний майданчик (маркетплейс)" і "електронний сервіс порівняння продукції (прайс-агрегатор)".
За порушення будуть обмежувати доступ до сайту, де ведеться торгівля. Зокрема, Держспоживслужба отримає право звертатися до провайдера інтернет-послуг щодо обмеження доступу до сайту тих, хто використовують нечесну підприємницьку практику.
Окрім того, розробляють платформу "Е-споживач" для інтернет-продавців. Це дозволить ідентифікувати підприємця шляхом надання йому статусу Держспоживслужбою "Перевірений продавець".
Також обов'язково передбачається:
Раніше ми повідомляли, що українцям назвали головну проблему магазинного хліба.
Також ми розповідали про те, які товари не можна повернути та як маніпулюють зі "знижками".