Падіння електроопор на Шулявському мосту в Києві 15 грудня тільки дивом не призвело до трагедії - три стовпи посеред білого дня практично одночасно впали на авто і пошкодили 9 машин, що проїжджали. Експерти пояснили, що "стовбопад" стався внаслідок заводського браку.
Таких висновків дійшли фахівці Інституту електрозварювання імені Патона та Державного науково-дослідного інституту будівельних конструкцій, передає The Village Україна.
Зазначається, що зварювальний шов, який розміщувався в основі конструкції опор освітлення, був зруйнований.
Дана конструкція була виготовлена на заводі. На момент монтажу на відремонтованому Шулявському мосту генпідрядник отримав сертифікат якості від заводу-виробника.
У Дирекції будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва пояснили, що коли конструкцію встановлювали, то не могли візуально визначити можливі пошкодження зварювального шва.
Відео: Стовпи на Шулявському мосту в Києві впали 15 грудня
Всю відповідальність за відновлення опор освітлення на мосту понесе генпідрядник, з яким укладено відповідний договір. Саме він зобов'язаний своїм коштом усунути недоліки, яки виниклі з його вини. Крім того, генпідрядник має відшкодувати збитки потерпілим під час аварії.
Після інциденту на Шулявському мосту прибрали всі ліхтарі та контактну мережу тролейбусів, щоб уникнути аналогічних НП. Річ у тому, що під час перевірки конструкцій мосту виявили такі ж пошкодження зварних швів - дефекти розташовані в тих самих місцях, тріщини в яких призвели до падіння трьох опор.
На Шулявському мосту після падіння стовпів демонтували інші електроопори (фото: t.me/KyivCityOfficial)
Нагадаємо, що Шулявський шляхопровід частково обвалився в лютому 2017 року, а ремонтні роботи почалися в березні 2019-го. Головну конструкцію нового мосту над проспектом Перемоги встановили в жовтні торік, а рух по Шулявському мосту відкрили після ремонту у грудні 2019 року.
Раніше повідомлялося, що нещодавно у Києві знову пошкодили Скляний міст, і в цьому підозрюють вандалів.