SkyUp скасував рейси до Європи з Києва до кінця червня: як повернути гроші за квитки
Авіакомпанія SkyUp скасувала рейси з Києва до Європи по восьми маршрутах до 30 червня для українських туристів у зв'язку із закритими кордонами через пандемію.
Про це 21 квітня передає avianews.com з посиланням на авіакомпанію.
Нинішні зміни торкнулися польотів з Києва в такі європейські міста:
- Аліканте,
- Барселона,
- Бове (біля Парижа),
- Ліон,
- Лісабон,
- Пардубіце,
- Прага,
- Рим.
У SkyUp зазначили, що зараз мають право літати в країни ЄС громадяни з робочими або студентськими візами, бізнесмени, представники дипломатичних місій та інші категорії.
"Щойно ситуація зміниться, а європейські країни дозволять туристичні поїздки, ми відновимо польоти", - додали в лоукостері.
Як повернути гроші за квитки SkyUp після скасування рейсу
Якщо бронювання авіаквитка було на сайті авіакомпанії SkyUp, лоукостер зарахує кошти на баланс в особистому кабінеті в сумі повної його вартості.
Кошти можна використовувати для покупки будь-яких квитків або додаткових послуг авіакомпанії на будь-яку людину, а не тільки власника акаунта.
Також зазначається, що кошти зберігатимуться необмежений час.
Крім того, пасажир може вивести гроші назад на карту. Для цього потрібно дочекатися зарахування коштів на баланс, а потім через сайт авіакомпанії відправити претензію. Гроші повернуть після її розгляду на карту, з якої оплачувався квиток.
Якщо квиток був куплений в агентській мережі, для уточнення процедури повернення необхідно звернутися в офіс, в якому оформлялося бронювання.
Нагадаємо, що минулого тижня SkyUp припинив продавати квитки на рейси з України до Європи - таке рішення було прийнято на тлі невизначеності щодо дати, коли країни ЄС відкриє свої кордони для туристів з України.