Українці не знають чи отримали вони державну допомогу
В системі монетизації субсидій стався збій. Українці, які отримують пільги тепер не знають чи отримають вони допомогу від держави, оскільки їм не приходять смс-повідомлення про оплату комуналки. Про це йдеться в сюжеті ТСН.
Міністерство соціальної політики отримало безліч скарг від пільговиків, які зіткнулися з цією проблемою. Жінка розповіла, що переживає через те, що з пенсії не змогла проплатити всі платежі за комуналку.
Система монетизації субсидій дала збій (відео: YouTube)
У неї 50% знижки на комунальні послуги, але цього разу щось пішло не так і знижка не була врахована. При цьому працівниця соцзахисту запевнила, що пільга покрила половину витрат, але невідомо, яке буде нарахування у грудні.
Такі ж питання хвилюють жителів Києва. В столичне управління соцзахисту надходять звернення щодня. При цьому глава управління запевняє, що всі занепокоєння людей марні, тому що боргів у пільговиків немає.
Начальниця управління праці та соціального захисту Печерського району Києва Ольга Мозкова зазначила, що у них 5300 пільговиків отримують знижку за комуналку. При цьому 5% людей отримують пільгу у готівковій формі, а 95% - через Ощадбанк.
Це пов'язано з тим, що управління соцзахисту не надало необхідну інформацію в Ощадбанк", - пояснила заступник директора департаменту роздрібного бізнесу банку Марина Ревуцька.
Тобто, пільговикам потрібно звернутися в органи соцзахисту, які передадуть цю інформацію в банк.
Люди, які написали заяву до 15 жовтня отримали безготівкову монетизацію. За них комуналку платить державний банк, але багато не отримали смс з відповідною інформацією від фінустанови.
Варто зазначити, що Ощадбанк спростував інформацію про збій системи монетизації пільг. Міністерство соцполітики своєчасно і в повному обсязі профінансувало виплату нарахованих пільг за житлово-комунальні послуги за жовтень і листопад 2019 року.
Пільги на оплату житлово-комунальних послуг нараховуються на підставі даних про пільговиків, які містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків. Частина цих даних, на старті монетизації, була застарілою, оскільки вносилася 15 років тому і в багатьох випадках не коректувалася.
Тому в першій хвилі монетизації пільг по жовтень 2019 могли відбуватися затримки по відкриттю аккаунта пільговика в Ощадбанку, з огляду на некоректність даних. Зараз більшість персональних даних вже уточнені.