ua en ru

У мережі показали перероблений для блага пасажирів вагон поїзда Укрзалізниці (фото)

У мережі показали перероблений для блага пасажирів вагон поїзда Укрзалізниці (фото) Укрзалізниця оновила поїзд Київ-Одеса (фото: facebook.com/ol.vasilyev)

Укрзалізниця оновила купейний вагон поїзда 148 Київ-Одеса. Зокрема, старі дерев'яні вікна замінили на пластикові. Тепер пасажирам стане їздити набагато комфортніше, особливо взимку.

Фото вагона опублікував популярний блогер Олег Васильєв у своєму Facebook.

"Те, чого не вистачає купейним Амендорфам із дерев'яними вікнами і старими санвузлами. Наприклад, у поїзді 148 Київ-Одеса є вагон, в якому нещодавно встановили вікна зі склопакетами, рулонними шторками і нові унітази. Тепер з вікон не тягне холодом, не висять шторки із пилюкою і туалет має пристойний вигляд", - написав він.

У мережі показали перероблений для блага пасажирів вагон поїзда Укрзалізниці (фото)У мережі показали перероблений для блага пасажирів вагон поїзда Укрзалізниці (фото)У мережі показали перероблений для блага пасажирів вагон поїзда Укрзалізниці (фото)У мережі показали перероблений для блага пасажирів вагон поїзда Укрзалізниці (фото)У мережі показали перероблений для блага пасажирів вагон поїзда Укрзалізниці (фото)

Оновлений вагон Укрзалізниці (фото: facebook.com/ol.vasilyev)

У мережі українці ставлять логічне, але риторичне питання: що заважало раніше зробити такий ремонт?

Інші ж юзери зазначають, що УЗ не вистачає "практичного оздоровлення", як для рухомого складу, так і "трудових резервів".

"Відсутність конкурентного рухомого складу та оперативного антикризового менеджменту і логістики провокують відтік пасажирів та втрату позицій на ринку. Відтік кадрового потенціалу та відсутність політики правонаступництва "залізничних фахівців" - є прямою загрозою галузі. Здобути прихильність пасажира потрібно виваженою логістикою, трафіком та часом. Навчити спеціалістів - потрібні ресурси, перспективні працівники та час. Але час не любить чекати..." - написав у коментарях Віталій Креденцер.