ПриватБанк відключив Приват24 не попередивши клієнтів
ПриватБанк у неділю вночі, 14 квітня, тимчасово відключав сервіс Приват24 для клієнтів. Причому про це стало відомо тільки при завантаженні сторінки. Про відключення в ПриватБанку не повідомлялося.
Відомо, що зроблено це було для того, щоб фахівці ПриватБанку могли провести роботи "по підключенню додаткових потужностей". Причиною проведення робіт стала необхідність стабільної роботи в період високого навантаження на сервіс.
ПриватБанк відключив Приват24 - названа причина (скрін: соцмережі)
Подібне попередження спливало, як в мобільних додатках, так і на стаціонарних комп'ютерах.
При цьому в розділі "Новини ПриватБанку" ніяких повідомлень на цей рахунок не було. Подібний збій став абсолютним сюрпризом для користувачів сервісу Приват24.
ПриватБанк відключив Приват24 - названа причина (фото: РБК-Україна)
Користувачі мережі неоднозначно відреагували на подібний інцидент. Багато хто незадоволений тим, що в банку не попередили про регламентні роботи.
Нагадаємо, нещодавно ПриватБанк опинився в центрі скандалу, після того, як один з клієнтів фінансової установи поскаржився на співробітників банку. Справа в тому, що співробітники "вибивали борг" у родичів його дівчини.
Раніше також повідомлялося, що шахраї винайшли новий спосіб обману українців з допомогою сервісу Приват24, для того, щоб виманити гроші у клієнтів банку.