Через мову у меню Макдональдза розгорівся скандал
В Україні у мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's в меню самообслуговування є тільки українська та англійська мова. Клієнти можуть зробити замовлення, вибравши меню українською або англійською мовою, і російська відсутня. Ця новина роздратувала багатьох російських пропагандистів.
Так Анатолій Шарій у своєму Telegram-каналі зазначив, що дане рішення компанії підкреслює ставлення до половини населення України, яке розмовляє російською.
"Всі російськомовні українці українською зрозуміють, звичайно. Але сам факт відношення - очевидний", - написав скандальний блогер.
Деякі навіть закликали бойкотувати ресторан. До речі, до бойкоту приєдналася журналіст "Страны" Олеся Медведєва.
У Telegram-каналі "Изнанка 18+" зазначили, що в Україні понад 30% російськомовного населення, і вони будуть спостерігати за подіями далі.
Своєю чергою в МакДональдзі прокоментували цю ситуацію і підкреслили, що у компанії в Україні основна мова – це українська. Цією мовою також наведена інформація в куточку споживача, на сайті, також на українській ведеться рекламна кампанія і спілкування в соцмережах.
"Компанія МакДональдз уже 23 роки працює в Україні та підтримує розвиток країни, місцевого бізнесу і культури. За ці роки ми інвестували в Україну понад 7 млрд грн, і зараз є не тільки одним із найбільших платників податків, а й одним із найкращих роботодавців для близько 10 000 громадян України. 70% усіх постачальників МакДональдз в Україні – це місцеві бізнеси, які теж створюють робочі місця у різних регіонах країни. Ми шануємо українську культуру й українські традиції, вивчаємо уподобання наших клієнтів. Готуємо якісну та смачну їжу, щоб дарувати чудові моменти для кожного. Відповідно до законодавства про мову, у компанії МакДональдз в Україні основною мовою комунікації є українська. Державною мовою ведеться вся офіційна документація, здійснюється рекламна комунікація, спілкування у соціальних мережах, наведена інформація на сайті та в куточку споживача. Також українська мова є пріоритетною для нас і в спілкуванні з відвідувачами. Проте наші працівники готові перейти на російську мову, якщо їх про це попросять. У всіх наших ресторанах, де є термінали самообслуговування, працюють експерти з гостинності, які на прохання відвідувачів радо допоможуть з будь-яким питанням, у тому числі, зробити замовлення на терміналі", - сказано в повідомленні.
У Facebook-групі "Наша мова" подякували американському бізнесу, який допомагає Україні ставати українською. І закликали українців, вибираючи наступний раз заклад швидкого харчування, завітати саме до них.
Колаж: facebook.com/chesna.mova
Користувачі мережі також підтримали позицію компанії McDonald's.
Скріншоти з Facebook
Раніше Разумков пояснив, навіщо Україні потрібна російська мова.