З настанням холодів водії змінюють гуму і часто роблять помилки
У листопаді багато автомобілістів починають змінювати свою літню гуму на зимову. При цьому чимала кількість водіїв робить це з першим снігом, через на шиномонтажних станціях утворюються величезні черги. Хтось навіть перевзувається сам.
Водії нерідко допускають помилки, які можуть стати причиною неприємних ситуацій на дорогах. AutoOboz зібрав найбільш часті і серйозні помилки.
Використання зношених або пошкоджених шин
Зимові шини повинні бути у хорошому стані. Але якщо є знос, то він повинен бути рівномірним. Якщо спостерігається знос бічних частин - значить водій їздив з недостатньо накачаною шиною, якщо знос в центральній частині, то шини навпаки були перекачені.
Крім того, потрібно переконатися, що глибина протектора складає не менше 4 мм. На пошкоджених шинах також заборонено їздити.
Установка пошкодженого диска
Якщо ви використовуєте пошкоджений диск, то будьте готові до того, що в шині весь час буде падати тиск, і її доведеться щоразу підкачувати.
Неправильна обробка коліс під час шиномонтажу
Під час встановлення шин на обід потрібно нанести спеціальну (шиномонтажну) пасту, щоб край шини отримав ефект ковзання. При цьому заборонено використовувати моторну оливу або мастило на основі литола. Це призведе до роз'їдання гуми. В крайньому разі можна зробити мильний розчин.
Ігнорування малюнка спрямованості
На шинах зазначено напрямок її обертання. Найчастіше це великі стрілки на боковині. Якщо шину поставити неправильно, то авто буде менш стійким на дорозі, крім того, погіршується керованість і збільшується ризик ковзання.
Але може бути так, що на шині немає такого покажчика. У цьому випадку напрямок шини не має значення, оскільки у неї ненаправлений протектор.
Їзда з недостатнім тиском в шинах
Необхідний тиск потрібно виставити відразу ж після встановлення шин. Якщо водій не знає, які значення тиску використовує його машина, то потрібно знайти наклейку з такою інформацією. Найчастіше вона знаходиться на передній або середній стійці в прорізі водійських дверей.
Їзда з поганим балансом
Шини балансують на спеціальному стенді. Збалансовані колеса забезпечують плавний рух автомобіля і рівномірний знос шин, а також підвищують безпеку руху.
Неправильне затягування болтів і гайок
Затягувати болти і гайки колісних дисків потрібно за допомогою спеціального ключа інакше можна пошкодити різьбу або грані. Також не потрібно змащувати болти і гайки, щоб їх легше зняти в наступний раз. Це може призвести до відкручування колеса під час руху авто.
Нагадаємо, у Києві почастішали випадки, коли автомобілі обливають кислотою.
Раніше водіям розповіли, чому не потрібно вішати маску на дзеркало авто.