Після того як у поїзді Укрзалізниці трапилася трагедія з 28-річним пасажиром, який впав з верхньої полиці і незабаром помер, постало питання про те, чому це сталося, і що не так із забезпеченням безпеки пасажирів під час залізничних подорожей.
У перевізника запевняють, що ремені безпеки для другої полиці пасажири просять рідко, хіба що дітям, йдеться в сюжеті ТСН.
Хоча ремені безпеки повинні видаватися кожному, їх часто в поїзді не пропонують, а іноді і зовсім відмовляють.
28-річний хлопець з Тернополя разом з дружиною їхав на відпочинок. Коли він вночі впав з верхньої полиці, запевнив дружину, що все в порядку. Але під ранок хлопцеві стало погано і він помер.
Попередньо в Укрзалізниці кажуть, що ремені на полиці були, але пасажир ними не скористався.
Один з пасажирів, який їхав у тому самому поїзді, каже, що рейс затримали у Фастові через смерть людини. Крім того, він розповів, що на прохання видати ремені 10-річному хлопчикові провідник сказав, що їх немає.
Після трагедії ремені з'явилися в цьому поїзді на всіх верхніх полицях.
Такі ремені зазвичай просять тільки дітям, а дорослі їх не люблять, каже начальниця поїзда Світлана Костенко.
"Сьогодні одного провідника обматюкали. Вони їм (пасажирам. - Ред.) заважають, вони їх закидають наверх. Сьогодні навіть у смітник повикидали", - каже Світлана.
Дорослі пасажири кажуть, що не користуються ременями.
Цікаво, що присутність ременів безпеки на верхній полиці - не примха пасажирів, а обов'язкова вимога з 2019-го року. Провідник повинен їх вішати перед початком рейсу. Якщо їх немає, ви можете попросити захисний засіб у провідника, а в разі відмови зателефонувати на гарячу лінію Укрзалізниці.
Відео: Пасажир впав з полиці і помер у поїзді Укрзалізниці
Нагадаємо, що про трагедію в поїзді стало відомо 12 червня. Пасажир рейсу № 358 Рахів - Київ помер через кілька годин після падіння з верхньої полиці.