ua en ru

"Нова пошта" запустила функцію автоматичної оплати

"Нова пошта" запустила функцію автоматичної оплати Нова пошта запустила функцію автоматичної оплати (Колаж РБК-Україна)

"Нова пошта" запустила нову послугу в додатку, і тепер з карти постійного клієнта кошти можуть бути списані автоматично. Запуск нової функції привів до непорозуміння з одним з клієнтів, але ситуація була оперативно вирішена.

Як розповів клієнт "Нової пошти" Дмитро Луханін у Facebook, з його банківської картки нібито була списана сума за чужу посилку.

Користувач запідозрив, що шахраї скористалися послугою автоматичного списання коштів, яка дозволяє оплатити посилку безготівковим розрахунком і без використання терміналу.

"Люди, попереджаю про наявність схеми для шахрайства через "Нову пошту", видаліть прив'язану карту і/або вимкніть їх нову функцію автосписання. Невідомі люди вказали мій номер, як одержувача, прийшли у відділення й успішно оплатили моєю прив'язаною карткою за посилку", - розповів Луханін.

Варто відзначити, що у різних банківських карт стоять різні мінімальні ліміти оплати без підтвердження операції. Це може бути сума до 100 гривень або до 500 гривень.

У "Нової пошти" також є власний ліміт оплати без підтвердження – до 500 гривень. При оплаті від 500 гривень на номер клієнта буде відправлений одноразовий пароль для підтвердження оплати.

Крім того, користувачам рекомендується відключити функцію автоматичної оплати в додатку.

Що кажуть у "Новій пошті"

Насправді ж у такому випадку мова не йде про шахрайські схеми. Річ у тому, що оператор допустив помилку, кажуть у пресслужбі НП.

"Під час оформлення посилки у відділенні було помилково вказано невірний телефон отримувача. Оператор побачив невідповідність номера телефону і прізвище отримувача, але прізвище виправив вручну, адже відправник саме цей номер телефону отримав від свого покупця як контактний", - кажуть у "Новій пошті".

Компанія при цьому визнає вину оператора і відразу ж у повному обсязі повернула гроші, які були помилково списані з іншого клієнта. Оператори після цього випадку пройдуть додатковий інструктаж з цього приводу.

"Нагадуємо, що усі клієнти завжди отримують інформування на телефон, коли на їхній номер оформлена посилка. І можуть відмовитися від посилки, яку не очікують, самостійно. Це можна зробити за допомогою трекінгу з повідомлення, що до вас прямує посилка, або на сайті. Зокрема, ввівши номер експрес-накладної, клієнт може переадресувати її на інше відділення, додому або у поштомат, продовжити термін зберігання або відмовитися від посилки. "Нова пошта" системно бореться з шахрайством і завжди просить клієнтів бути уважними. Більше порад про те, як не стати жертвами шахраїв знаходьте тут", - сказали у компанії.