У Києві в метро стався збій роботи системи оплати проїзду банківськими картками і мобільними додатками, і через кілька годин технічні проблеми усунули, відновивши прийом безконтактної оплати. У підземці пообіцяли пасажирам компенсацію.
Про це 24 червня передали в КП "Київський метрополітен" на сторінці в Facebook.
Так, перед цим люди не могли потрапити в метро, оскільки оплата проїзду банківською карткою і мобільними додатками Apple Pay і Google Pay раптово перестала працювати.
Пасажирам доводилося або користуватися електронним квитком, або купувати в автоматах разовий qr-квиток.
Близько половини шостого дня технічні несправності були усунені, і все знову запрацювало.
У метрополітені принесли киянам і гостям столиці вибачення, і пояснили, як можна отримати компенсацію за вимушені додаткові витрати для проїзду.
Для цього просять перейти за посиланням https://cutt.ly/qn5RHBQ і заповнити форму для перевірки транзакції.
"Просимо попередньо перевірити стан рахунку, оскільки банки не надсилають повідомлень при автоматичному поверненні коштів", - додали в столичній підземці.
У зверненні мають бути вказані ПІБ, місце проживання громадянина, телефон, електронна пошта, а також викладена суть порушеного питання.
Як отримати компенсацію після збою системи оплати в метро Києва (фото: скрін docs.google.com/forms)
Нагадаємо, нещодавно киянам розповіли, скільки має коштувати проїзд у метро, і коли піднімуться ціни.