Клієнтка "Нової пошти" заявила про крадіжку. Зокрема, жінка розповіла, що співробітники пошти вкрали у неї 10 кг цукру.
Про інцидент вона розповіла на сторінці компанії у Facebook.
Так, крадіжка була зафіксована у відділенні №1 міста Суми.
За словами жінки, їй надійшла посилка, а саме мішок цукру, в якому мало бути 50 кг. Також вона вдома зважила посилку та виявилось, що у мішку 40 кг.
"Запопадливий хлопчик сам привіз в авто, і допоміг завантажити в машину. А вдома я побачила, що мішок розірваний зовні – біля зав'язки – і всередині розірваний поліетилен, зважила – 40 кг замість 50. Вкрали 10 кілограмів", – сказала вона.
Окрім того, вона не сумнівається у тому, що мішок був розірваний спеціально, адже є акуратний розрив, який зроблений так, щоб цукор не розсипався.
"Ваші працівники нишпорять по посилках і крадуть. Ганебна ситуація", – додала клієнтка "Нової пошти".
Клієнтка "Нової пошти" заявила про крадіжку (facebook.com/nova.poshta)
На скаргу жінки відразу ж відреагували. У компанії пообіцяли провести перевірку інциденту.
"Нам прикро, що була порушена цілісність вантажу та клієнтка мала неприємний досвід у користуванні послугами компанії. Для нас це не припустимо, тому наразі проводиться внутрішнє розслідування, щоб з’ясувати всі деталі інциденту", - прокоментували нам у НП.
Зауважимо, що "Нова пошта" одразу зв’язалася з клієнткою та виплатила їй компенсацію за втрату частини відправлення.
"Нагадуємо, що клієнт "Нової пошти" може подати заяву на компенсацію в разі пошкодження посилки у відділенні або через усі наші канали комунікацій: соцмережі, контакт-центр, кур'єра тощо", - додали в компанії.
Для цього потрібно:
Якщо вказана реальна оціночна вартість, то компенсацію можна отримати протягом години.
Раніше ми писали про те, що шахраї придумали нову схему обману через "Нову Пошту".