У Києві запустили додатковий канал для зв'язку з місцевими жителями. Зокрема, створили Telegram-бот, за допомогою якого користувачі зможуть отримати консультацію щодо нарахувань, перерахунків та оплати житлово-комунальних послуг.
Про це повідомили в пресслужбі "Центру комунального сервісу".
Можна буде дистанційно надати заяви та документи. Також у новому сервісі кияни зможуть дистанційно подати документи щодо повірки чи заміни лічильників.
Окрім того, можна буде повідомити про нового власника квартири, підготувати договори на житлово-комунальні послуги, запросити дублікат рахунку-повідомлення та звернутися за допомогою в оформленні заявки на перерахунку за показниками лічильників
"Кияни все частіше віддають перевагу дистанційному способу вирішення житлово-комунальних питань - через наявні канали обслуговування", - йдеться в повідомленні.
Щоб знайти фахівця ЦКС у Telegram, треба в пошуковій стрічці додатка ввести відповідну назву районного сервісного центру або перейти за посиланням:
Раніше в КМДА пояснювали, хто повинен платити за гарячу воду.
Також ми писали, чи можуть оштрафувати, якщо є борг за оплату комунальних послуг.