Брудний та обдертий хлів: Укрзалізниця влипла в новий скандал
Поїзд "Інтерсіті" (фото: facebook.com/pg/publiccontrolUZ)
Обслуговування у поїздах "Інтерсіті+" залишає бажати кращого
30 листопада у соцмережі розгорівся скандал стосовно обслуговування УЗ. У соціальній мережі Facebook Володимир Денисенко опублікував кілька неприємних фактів про поїзди "Інтерсіті+".
За словами користувача, вай-фай не працює з моменту запуску поїзда навіть у першому класі, а реклама завішана по всьому поїзду.
Укрзалізниця потрапила в гучний скандал (фото:facebook.com/vladimir.denisenko)
Є ще ряд проблем, на які звернув увагу Володимир Денисенко. За його словами, обслуговування не коштує тих грошей, які платять люди:
- Годинник на телевізорі поспішають на годину;
- Швидкість складу не показується;
- Вагон першого класу - брудний обдертий хлів;
- Неймовірно брудні вікна;
- Туалети працюють через один - в них стоять черги;
- Сміттєві пакети звалені тупо в тамбурах;
- Облізлі WOG-кафе - з офіціантами в м'ятих формах;
- Час у дорозі з Миргороду знизився з 2:30 до 2:16;
- Квиток у перший клас стоїть 555 грн - це більше 2 грн за кілометр.