"Епіцентр" потрапив у скандал: як за 40 хвилин три рази пробити дно
У мережі розкритикували "Епіцентр" через черги в карантин вихідного дня
У мережі розкритикували "Епіцентр" через неналежне ставлення до клієнтів в карантин вихідного дня. Про неприємну ситуацію, яка сталася днями, розповів відомий київський організатор Леонард Григор'єв на своїй сторінці в Facebook.
"Епіцентр" - ви дно! Так, треба, так, терміново, довелося робити ще вчора онлайн замовлення. Сьогодні поїхав забирати. Паркуюся, одягаю маску, заходжу у двері, хол... Черга в холі людей 40-50 (в закритому приміщенні, звичайно, це краще, ніж ринок на відкритому повітрі, гаразд х*р з ним). Стоїть хлопець в центрі людей — міряє температуру. Тобто, стоїть собі у халаті хлопець, а навколо нього люди... Далі (як потім ці люди й сказали) потрібно взяти талончик. Талончик, мати його, електронної черги. Тобто, не порядок живої черги (прийшов, сказав номер замовлення і тобі його винесли, а прийшов – і чекай, поки його ще 20 хвилин будуть шукати по електронній черзі). Ок, йду до терміналу, і папір у цьому терміналі – закінчився", - написав киянин.
Але на цьому, як виявилося, проблеми не закінчилися.
"Гаразд, є номер на табло (запам'ятав, 185). Чекаю ще 20 хвилин. Називають номер, підходжу, видають, оплата картою.
- Назвіть номер замовлення!
- Що?! На*рена я вводив цей же номер замовлення в терміналі?
- У вас немає талончика, треба звірити.
Як за 40 хвилин три рази пробити дно, розповість і покаже — Епіцентр", - в серцях сказав Леонард.
При цьому він також звернувся до міністра Максима Степанова.
"А сенс в такому ось "вихідному" для всіх, якщо і далі через ж*пу?! Дайте людям нормально працювати, а не займатися х*рней... І так, мені до найближчого ринку 5 хвилин, а в "Епіцентр" - 15 хвилин на машині", - резюмував Григор'єв.
Скріншот поста
Зазначимо, що співробітники "Епіцентру" під публікацією попросили уточнити номер замовлення, для детального розгляду ситуації". Але їх прохання, судячи з усього, лишилося проігнорованим.
Тим часом у коментарях до посту юзери вказують і на інші проблеми, які виникають навколо роботи цього ТЦ.
"У всю сурмлять, як безпека важлива, а співробітники спокійно ходять з масками на підборідді та кашляють. Чувака в халаті з термометром можна взагалі назвати аніматором. Тикає цим термометром, не завжди потрапляє на руку навіть, а якщо й потрапить - не дивиться на нього", - написав Владислав Кудрик.
До речі, деякі юзери вважають: "це не дно, а зображення звичайної української реальності...".
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що правоохоронці закрили один з "Епіцентрів" в Києві, який працював у вихідний.