Електронна трудова книжка в Україні офіційно діє вже з червня 2021 року. Цей формат потрібен, щоб зменшити обсяги паперової роботи, знизити ризики втрати документів. Завдяки такій системі зручно перевіряти свій страховий стаж, а в майбутньому пенсія буде нараховуватися автоматично.
Про нюанси оформлення електронної трудової розповіли в Управлінні Держпраці.
Українцям нагадали, що для повноти інформації в електронній трудовій необхідно подати скан-копії таких документів:
Це дуже важливо, так як всі вони впливають на розрахунок стажу.
Після відправки кольорових скан-копій фахівці територіальних органів Пенсійного фонду звірять їх з даними в реєстрі застрахованих осіб, і оцифрують те, чого буде не вистачати.
Завантажити е-документ можна в особистому кабінеті на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (ПФУ).
Для цього потрібно авторизуватися:
У Держпраці також зазначили, що відомості про трудову діяльність можуть вносити як самі працівники, так і їх роботодавці.
Раніше ми писали, що відразу мільйону пенсіонерів з 1 жовтня підвищили пенсії. Хто зможе тепер щомісяця отримувати по 400 грн доплати.