Який бізнес в Україні найактуальніший в умовах карантину та фінансової кризи - читайте на Styler
В умовах карантину через коронавірус та фінансової кризи в Україні і світі багато підприємці зіткнулися зі складнощами. Багато з них навіть змушені закрити свій бізнес або ж, принаймні, значно "затягнути пояси".
Але це стосується, звичайно, не всіх. Є й галузі, які сьогодні, навпаки, активно розвиваються. І будуть розвиватися найближчим часом. Тому ми вирішили підказати вам найактуальніші бізнес-ідеї, які допоможуть вам сколотити стан. Навіть не виходячи з дому.
З початком епідемії коронавіруса у світі різко зріс попит на продукти першої необхідності та засоби особистого захисту: стерильні маски, антисептики, рукавички і т. д. І попит на дану продукцію буде зростати в залежності від того, наскільки продовжать карантинний і посткарантинний період.
Цікаво, що, наприклад, в Китаї, де карантин вже потихеньку зводиться нанівець, тренд на носіння масок для обличчя в громадських місцях буде зберігатися тривалий час, бо це питання контролюється державою, і люди зобов'язані їх носити у громадських місцях.
Сьогодні особливо актуальним стає бізнес онлайн-консультацій, особливо медичних. При цьому, як каже засновник популярного сервісу з пошуку архітекторів і дизайнерів інтер'єру Hallway Ольга Тадай, цей ринок буде рости, при чому з різними фахівцями: техніками СТО, психологами, коучами, дизайнерами інтер'єру, декораторами і т. д.
На сьогодні є величезний попит на СЕО-оптимізаторів та інших фахівців з просування в інтернеті, включаючи SMM і дизайн. Навіть після карантину ці напрямки будуть розвиватись.
"Можу точно сказати, що дуже зріс попит на інтернет-маркетинг. Як на окремих кваліфікованих кадрів, так і на сервіс маркетингових агентств. Я 10 років в цій сфері, ще ніколи не бачив такого шквалу вакансій і запитів співробітництва. Що і не дивно. Вести бізнес онлайн в умовах карантину стало не примхою для мілленіалів, а часто життєвою необхідністю будь-якої компанії", - розповів нам блогер і маркетолог Артем Бебик.
Експерт у створенні та управлінні спільнотами, побудові інноваційних команд, стратегічному консалтингу, коуч перших осіб Тетяна Гончаренко в коментарі Styler озвучила найголовніші бізнес-тренди: все в онлайн, виробництво із забезпеченням особистої безпеки співробітників, організація всіх публічних просторів та бізнесів з урахуванням безпеки, особистої дистанції і дезінфекції, екології. Також буде тимчасове, але зростання ринків державних закупівель для вирішення завдань боротьби з пандемією.
Раніше ми писали про те, що буде з ринком нерухомості в Україні після карантину.