Укрзалізниця знову відзначилася сервісом в поїздах
Укрзализныця продовжує засмучувати українців своїм рівнем сервісу, незважаючи на підняття цін на квитки для пасажирів. На цей раз люди поскаржилися на поїздку в експресі Київ-аеропорт "Бориспіль". Свій досвід поїздки описала Анна Борщевська на Facebook-сторінці. Справа в тому, що в поїзді всього один вагон і люди просто не можуть в ньому поміститися.
"Досвід поїздки на поїзді Київ - аеропорт Бориспіль - це просто жесть. Черга, натовп, "биток", як в маршрутці ... просто соромно в черговий раз за Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia. Я не знаю, як пояснити спантеличеним іноземцям, чому airport express складається з одного вагона, у який треба заходити з боєм. Я не знаю, як собі це пояснити" , - написала Анна.
В поїзді битком людей (facebook.com/anna.borshchevska)
Користувачі мережі відреагували на пост Анни в коментарях. Люди не вважають, що в цьому потрібно шукати "зраду".
Скріншот коментарів (facebook.com/anna.borshchevska)