В аеропорту Батумі застрягли українські туристи, які повинні були летіти до Харкова літаком авіакомпанії SkyUp. Пасажири повинні були вилетіти о 9 годині вечора 22 липня, але раптово стійку контролю закрили, а працівники аеропорту пішли.
Про це розповіла одна з постраждалих пасажирок Олександра Буракова в коментарі для "Суспільне".
Як повідомила Буракова, рейс на Харків повинен був вилетіти 21 липня о 21:05 21 за київським часом. Коли пасажири пройшли контроль, вони вишикувалися в чергу до стійки на посадку, але несподівано працівники аеропорту розвернулися і пішли.
"На сайті Харківського аеропорту ми побачили, що наш рейс прилітає на годину пізніше, з цього ми зрозуміли, що наш рейс затримується", - розповіла пасажирка.
Ближче до першої години ночі пасажирам видали нові посадкові талони та повідомили про несправність літака.
"Працівниця аеропорту повідомила, що за нами прилетить новий борт з Києва, що той літак повинен бути найновішим в компанії. Вона запевнила, що літак вилетить близько шостої години ранку", - зазначила Буракова.
Щоб втомлених людей поселили в готель, пасажирам довелося скаржитися і влаштувати справжній бунт.
"Близько четвертої ранку, коли ми побачили, що на табло Харківського аеропорту знову змінився час прибуття нашого рейсу, почався невеликий "бунт", знову вимагали відвести нас в готель. Поспали ми три години. За весь час з дев'ятої вечора нас погодували лише один раз гамбургером", - розповіла мешканка Харкова.
Однак новий борт за українцями в Батумі так і не прилетів, і до Харкова їм доведеться повертатися тим же літаком, який не вилетів вчасно через несправність.
"Серед пасажирів багато мам з дітьми, які спали в аеропорту на залізних кріслах. Спеціальної їжі для малюків теж не дали", - додала Олександра.
На сайті Харківського аеропорту зазначено, що рейс з Батумі до Харкова повинен прилетіти сьогодні в обід, о 14:25.
Нагадаємо, нещодавно ми повідомляли про те, що українці добу не могли вилетіти з Афін.
А також ми писали про те, що з рейсу до Туреччини зняли українця через відсутність маски.