Протягом декількох місяців користувачі MacOS повідомляли про помилку, яка пов'язана з використанням програми Zoom. Після завершення розмови їх мікрофон продовжував працювати.
Про це пише РБК-Україна з посиланням на The Verge.
Представник Zoom прокоментував це тим, що компанії відома ця помилка і вона почала працювати над наступним оновлення. Через деякий час користувачам запропонували оновити утиліту до версії 5.9.3, щоб нарешті вирішити цю проблему.
Втім, компанія розраховувала позбутися помилки ще в грудні, коли випустила оновлення 5.9.1, проте користувачі й далі скаржилися на роботу мікрофона.
"У клієнті Zoom для macOS 5.9.3, випущеному 25 січня 2022 року, виправлена помилка, пов'язана з неможливістю належним чином припинити використання мікрофона після зустрічі", - заявив представник Zoom Метт Нагель
Нагадаємо, РБК-Україна писало про те, що Zoom почав показувати рекламу користувачам з листопада.