Повністю завершити будівельні роботи планується в квітні 2018 року
Фахівці компанії "Укренергомонтаж" приступили до будівництва нової залізничної лінії недалеко від Чорнобильської атомної електростанції. Про це повідомили в прес-службі Української державної будівельної корпорації "Укрбуд", до складу якої входить "Укренергомонтаж".
"Ми розробили проектну документацію на підготовчий і основний періоди, а також проект геодезичних робіт. Документи для отримання дозволу на основні роботи спрямовані замовнику, до підготовчого етапу вже приступили. До будівництва самої залізниці ми теж готові приступати, але старт цих робіт залежить від підрядника, який розчистить ділянку від лісу і викорчує пні", - повідомив керівник проекту Анатолій Дмитришин.
За його словами, додаткова залізнична гілка з'єднає будівельний майданчик Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП) і існуючу лінію Вільча-Янів залізниці Овруч-Чернігів. Фахівцям належить побудувати залізницю довжиною близько 6 км, а також з'єднати її з існуючою магістраллю в районі покинутій станції Шепеличі.
Перед цим, будівельникам доведеться прибрати понад 200 тис. куб. м ґрунту, і майже стільки ж досипати. Це необхідно, щоб вирівняти ділянку, що проходить через ліс з перепадами висот до 20 метрів і підняти її до рівня автомобільної дороги, що перетинає майбутнє з/д-полотно.
Повністю закінчити роботи планують у квітні 2018 року, після чого нову гілку можна буде використовувати для доставки у ЦСВЯП відпрацьованого ядерного палива з українських атомних електростанцій.
Фото: близько ЧАЕС розпочалося будівництво нової залізничної гілки
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що гендиректор ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун заявив, що за 5 років у компанії планують витратити понад 100 млрд гривень на модернізацію. На цю суму планують відремонтувати і закупити локомотиви, дизель-поїзди, вантажні та пасажирські вагони