Сьогодні, 17 березня, в Житомирі по вул. Київській, 54 відкрився перший Центр обслуговування клієнтів "Житомиргазу" і "Житомиргаз Збуту", повідомляє прес-служба компанії.
Зазначається, що Центр обслуговування клієнтів газових компаній не має аналогів серед енергетичних компаній Житомирщини. У зокрема, центр обладнаний автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званої "електронної черги". Електронні табло інформують клієнтів у операційному залі про наявність і номері вільних менеджерів. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває у залі.
"Всі менеджери центру достатньо кваліфіковані для того, щоб забезпечити комплексне обслуговування клієнтів, надати допомогу у разі виникнення складнощів при оформленні документів чи іншої послуги, пов'язаної з газозабезпеченням. Обслуговуванням клієнтів у трьох залах займаються 20 універсальних фахівців "Житомиргазу" і три спеціаліста "Житомиргаз Збуту", - йдеться в повідомленні.
Крім того, в Центрі обслуговування клієнтів забезпечена можливість максимально комфортного очікування - у залах встановлені дивани, кулери з водою, для клієнтів з дітьми є розмальовки та пазли. Що стосується людей з обмеженими можливостями, для них встановлено спеціальний пандус.
словами керівника управління клієнтського сервісу Сергія Пікуля, менеджери представляють повний перелік послуг компанії, починаючи від інформації по особовому рахунку, надання споживачу необхідних довідок, закінчуючи оформленням документів для відключення або підключення газового обладнання, його ремонту.
"Компанія "Житомиргаз" йде в ногу з часом, незважаючи на економічні та фінансові труднощі. Пріоритетний напрям нашої діяльності сьогодні - це впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях та забезпечення оперативного зворотного зв'язку між фахівцями компанії і споживачами газу", - зазначив під час відкриття голова правління ПАТ "Житомиргаз" Валентин Ющенко.