Протягом 2016 фахівці компанії обстежили 115 тис. квартир
За минулий рік фахівці ПАТ "Житомиргаз" перевірили технічний стан і роботу системи газопостачання в 305 тисяч споживачів Житомирської області. За результатами обстеження, через несправне обладнання та самовільне втручання в газові мережі, була припинена подача газу у 812 квартир, повідомляє прес-служба компанії.
Загалом, протягом 2016 фахівці компанії обстежили 115 тис. квартир і майже 190 тис. приватних будинків. Найчастіше в ході перевірки вони стикалася з двома види порушень безпеки газопостачання – самостійно встановленими газовими плитами і колонками або переобладнаними димовими і вентиляційними каналами. Такі порушення небезпечні як для самого споживача, так і для навколишніх жителів, відзначають в компанії.
Тому при їх виявленні фахівці ПАТ "Житомиргаз" змушені припинити подачу палива в будинок або квартиру до усунення всіх порушень. Однак часто споживачі, особливо з Житомира і Бердичева, ігнорують візити представників газової компанії і не допускають їх до приміщення для перевірки, підкреслили в прес-службі.
"Понад 3,8 тисячі споживачів, на свій ризик, не допустили спеціалістів до перевірки системи газопостачання, газового обладнання і наявності тяги в приміщенні. А даремно, адже саме така перевірка запобігає можливі витоки газу і попереджає виникнення аварійних ситуацій. До того ж, під час обстеження фахівці також можуть прочистити газові прилади, що дозволить уникнути появи червоного або жовтого полум'я при горінні газу і збільшити ефективність роботи устаткування", – пояснює головний інженер ПАТ "Житомиргаз" Олексій Міхненко.