"Житомиргаз": кількість користувачів "Особистого кабінету" зросла до 105 тисяч
З початку 2020 року переваги сервісу оцінили 5,5 тис. нових користувачів
За півроку кількість клієнтів АТ "Житомиргаз", що мають "Особистий кабінет" на сайті 104.ua зросла на 10 тис. Зараз онлайн-сервісом користуються 105 тис. домогосподарств, що складає майже 30% від числа клієнтів компанії. Про це повідомляє прес-служба "Житомиргазу".
"Вже більше п’яти років кожен клієнт АТ "Житомиргаз" має можливість контролювати свій особовий рахунок онлайн. За допомогою "Особистого кабінету" клієнти компанії можуть передати показання лічильника, перевірити стан свого особового рахунку та сплатити за спожитий газ онлайн", - йдеться у повідомленні.
За словами прес-служби, з початку 2020 року переваги сервісу оцінили 5,5 тис. нових користувачів.
"Якщо раніше більшість споживачів газу реєструвалися на сайті саме для передачі показань лічильника, то зараз користувачі дуже економлять свій час та все частіше сплачують за газ онлайн", – говорить начальник управління клієнтського сервісу АТ "Житомиргаз" Сергій Пікуль.
У прес-службі зазначили, що також дуже популярними серед споживачів природного газу Житомирської області є "Viber-бот" 7104.ua.
"АТ "Житомиргаз" також пропонує споживачам встановити мобільний додаток 104 Mobile для Android або 104 Mobile Light для IOS. Зручний інтерфейс додатків дозволяє налагоджувати зворотній зв’язок із газорозподільною компанією і контролювати декілька особових рахунків", - йдеться у повідомленні.