Тільки минулого місяця переваги оцінили 1100 нових користувачів цього сервісу
За півроку кількість клієнтів "Житомиргазу", які зареєструвалися в "Особистому кабінеті" на сайті 104.ua зросла на 13 тис. Зараз онлайн-сервісом користуються 93 тис. домогосподарств, що становить понад 25% від числа клієнтів компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Вже майже 5 років кожен клієнт АТ "Житомиргаз" має можливість контролювати свій особистий рахунок онлайн. З допомогою "Особистого кабінету" клієнти компанії можуть передати показання лічильника, перевірити стан свого особового рахунку та оплатити спожитий газ онлайн. Тільки минулого місяця переваги оцінили 1100 нових користувачів цього сервісу", - йдеться в повідомленні.
"Якщо раніше більшість споживачів газу реєструвалися на сайті для передачі показань лічильника, то зараз користувачі дуже економлять свій час і все частіше платять за газ онлайн" - говорить начальник управління клієнтського сервісу АТ "Житомиргаз" Сергій Пікуль.
Також у прес-службі зазначили, що досить популярними серед споживачів природного газу Житомирської області є й інші дистанційні сервіси. Такі як "Viber-бот", за допомогою якого можна передавати показання лічильників і платити онлайн, SMS на номер 7104 який допоможе дізнатися баланс рахунку та передати показання лічильника.
"У цьому році компанія запропонувала споживачам мобільний додаток 104 Mobile Light для гаджетів на операційній системі IOS. Також близько року працює мобільний додаток "104.Mobile", який можна завантажити з Google play. Зручний інтерфейс програми дозволяє налагоджувати зворотній зв'язок з газорозподільною компанією, але і контролювати кілька особових рахунків", - йдеться в повідомленні.