ua en ru

"Житомиргаз": кількість онлайн платежів за доставку газу збільшилась на 22%

"Житомиргаз": кількість онлайн платежів за доставку газу збільшилась на 22% Ілюстративне фото (УНІАН)

Компанія звертає увагу клієнтів на необхідність при оплаті зазначати свій особовий рахунок і адресу, зберігати квитанції про оплату

Від початку карантину спостерігається тенденція збільшення розрахунків за доставку газу онлайн. В березні та квітні їх кількість збільшилась на 22%. Проте в цей же період АТ "Житомиргаз" отримало від банків та платіжних сервісів майже 95 тисяч оплат за послуги з доставки газу, в яких не зазначені номер особового рахунку або адреса платника. Про це повідомляє прес-служба компанії.

"До визначення власника оплачених коштів, платежі залишаються неідентифікованими. А на особових рахунках клієнтів накопичується заборгованість", - розповідає директор комерційний АТ "Житомиргаз" Людмила Усик.

АТ "Житомиргаз" звертає увагу клієнтів на необхідність при оплаті зазначати свій особовий рахунок і адресу, зберігати квитанції про оплату. Це дозволить швидко та коректно зарахувати кошти, сплачені за доставку газу.

"Стосовно не ідентифікованих платежів, якщо клієнт компанії протягом двох тижнів після оплати у онлайн-сервісах www.104.ua не бачить зарахувань на його особовий рахунок коштів, з високою долею ймовірності, вони надійшли без необхідних реквізитів платника. У цьому разі, необхідно надати підтвердження проведеної оплати – квитанції", - йдеться у повідомленні.

У прес-службі зазначили, що під час карантинних обмежень надіслати скан-копію квитанції можна на електронну адресу balans@ztgas.com.ua із зазначенням особового рахунку та адреси.

"АТ "Житомиргаз" вдячні клієнтам за своєчасну оплату послуги. У складні для всіх часи, це допомагає підтримувати стабільну та безперебійну роботу газових мереж в області, роботу аварійної служби. Нагадуємо, що сплатити за доставки газу можна дистанційно за допомогою онлайн-сервісів 104.ua: особистого кабінету на сайті 104.ua, чат-боту "7104ua" у Viber чи Telegram, мобільного додатку 104Mobile для Android, мобільного додатку 104Mobile Light для iPhone", - йдеться у повідомленні.

Також за словами прес-служби, для споживачів АТ "Житомиргаз" розроблено експрес-реєстрацію, яка дозволяє автоматично зареєструвати особистий кабінет на сайті 104.ua. Для цього достатньо подзвонити зі смартфона до контакт-центру за номером 067 33-38-104 і повідомити оператору номер особового рахунку, який зазначено у квитанції кожного клієнта. Оператори самі зареєструють кабінет, а споживач в СМС отримає логін та пароль до нього.

"Закликаємо споживачів, які мають можливість, сплачувати за послуги газопостачання вчасно. Ці кошти потрібні для забезпечення діяльності компанії та оплати праці газовиків", - йдеться у повідомленні.