"Житомиргаз": Клієнтський простір за час роботи надав більше 800 тисяч консультацій
Центр обслуговування клієнтів, а тепер "104.ua Клієнтський простір" у Житомирі працює з 17 березня 2016 року. За п’ять років роботи менеджери надали більше 800 тисяч консультацій споживачам природного газу міста та району.
Про це повідомляє прес-служба АТ "Житомиргаз".
"Ми були першими у Житомирській області серед надавачів комунальних послуг, хто запропонував споживачам газу альтернативний простір із електронною чергою та комфортними умовами обслуговування", - розповідає Сергій Пікуль, начальник Житомирського управління клієнтського сервісу.
Фахівці 104.ua Клієнтського простору надають повний перелік послуг компанії: від довідкових, з обслуговування особового рахунку - до підключення газу, реконструкції та придбання газового обладнання.
"Впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями та споживачами газу – це крок назустріч один до одного. Ми маємо можливість почути кожного клієнта і проконсультувати з усіх питань, що стосуються розподілу", – говорить Юлія Гарбовська, начальник відділення Житомирського управління клієнтського сервісу.
Електронні табло інформують клієнтів у залі про наявність вільних менеджерів та вказують на номери їх робочих місць. У прес-службі зазначили, що такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває у залі та надає консультації.
"Обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00, та з перервою на обід з 12.00 до 17.00. Якщо споживачу природного газу необхідна термінова консультація у вихідні дні, він може зателефонувати до контакт-центру за номерами (0412) 55-80-04, (067) 33-38-104, або звернутися письмово через "Особистий кабінет", - йдеться у повідомленні.