Одне територіальне відділення розглядає 200-300 скарг
Скарги стосовно житлово-комунальних послуг становлять 80% від загальної кількості скарг, що надходять до Антимонопольного комітету України (АМКУ). Про це в ході брифінгу 29 липня повідомив голова АМКУ Юрій Терентьєв, передає кореспондент РБК-Україна.
"Близько 80% - це скарги від фізичних осіб і близько 80% від скарг фізичних осіб - це, відповідно, скарги стосовно ЖКГ - це "Водоканал", утримання прибудинкових територій", - розповів Терентьєв.
В середньому, за словами чиновника, одне територіальне відділення розглядає 200-300 скарг.
Нагадаємо, АМКУ планує скоротити до 6 місяців термін розгляду заяви про концентрації (злиття компаній).