ua en ru

ЗАЗ почав виробництво седана Chery E5 і кросовера Chery Tigo

Запорізький автозавод підписав з Chery Automobile Co. угоду і почав виробництво нових моделей цієї марки - седана Chery E5 і кросовера Chery Tigo.

Запорізький автозавод підписав з Chery Automobile Co. угоду і почав виробництво нових моделей цієї марки - седана Chery E5 і кросовера Chery Tigo. Про це розповів начальник відділу маркетингу "Сі Ей Автомотів" (дистриб'ютор Chery в Україні; входить в "Укравто") Павло Радукан, передає "Комерсант-Україна".

Крім цього, джерело, знайоме з ситуацією, повідомило, що моделі Chery будуть збиратися на потужностях Зазу методом великовузлового складання. Однак на підприємстві розраховують збільшувати локалізацію, що дозволить експортувати ці автомобілі.
Співпраця ЗАЗ і Chery почалося в 2011 році. Тоді на потужностях підприємства в Україні почалося виробництво автомобіля ЗАЗ Forza (створений на базі Chery A13), який також відправляється на експорт.

Згідно з повідомленням, завдяки кооперації компаній автомобілі Chery в Україні стали доступнішими. До початку виробництва в країні ціна Tigo становила близько 140 тис. грн, а моделі E5 коштували понад 108 тис. грн. В автосалоні "Експрес-Авто" (торгує Chery, Chevrolet, Daewoo, ЗАЗ, ВАЗ) повідомили, що вартість Chery E5 і Chery Tigo на початку цього тижня стартувала від 93 тис. грн і 128 тис. грн відповідно. Вартість даних моделей стала збільшуватися після девальвації гривні, як і в інших учасників ринку.
До Зазу з китайськими партнерами в 2013 році домовилися також Кременчуцький автоскладальний завод, який відновив виробництво Geely з подальшим розширенням модельного ряду, і корпорація "Богдан", яка підписала контракт з JAC, Lifan і Great Wall.

"Китайський автопром знаходиться у пошуках ринків збуту і готовий ризикувати, виходячи на наш ринок, на відміну від європейських або японських компаній, у яких вже є потужності в Європі", - говорить президент корпорації "Богдан" Олег Свинарчук.

"У китайських автомобілів низька база собівартості, що робить економіку їх складання для вітчизняних заводів більш привабливою, ніж давно усталених на ринку великих світових компаній",- вважає регіональний директор "Атлант-М Юг" (дилер Renault) Олександр Дмитерчук.

За словами генерального директора компанії "ABT Баварія" (офіційний імпортер BMW, MINI в Україні) Олександра Тимофєєва, інвесторів з інших країн не вдається залучити з-за слабкого попиту і стагнаційного стану авторинку. У 2013 році в Україні було продано всього 201,6 тис. автомобілів, що на 7% менше, ніж роком раніше.

На думку учасників ринку, запуск виробництва нових моделей на Зазі, безумовно, посилить конкуренцію на ринку. За словами пана Дмитерчука, український завод вибрав моделі, які зараз знаходяться в найбільш швидкозростаючих сегментах. Крім того, ЗАЗ може відібрати частину частки у суміжних класах за рахунок більш низької вартості, ніж у імпортних автомобілів, каже Олександр Тимофєєв.