Завдяки систематизованій роботі Українського транспортно-логістичного центру (УТЛЦ), створеного наприкінці 2011 р., закордонний обіг українських вагонів, що знаходяться під його оперуванням, скоротився на 40%. Крім того, УТЛЦ вдалося скоротити порожній пробіг піввагонів на залізницях України в середньому на 27,8 км, повідомили в прес-службі «Укрзалізниці» (УЗ).
«Підсумки роботи УТЛЦ за 11 місяців свідчать про поліпшення експлуатаційних показників використання вагонів, зменшення майже на третину часу перебування вагона за межами України. Ми працюємо індивідуально з кожною заявкою, шукаємо попутнє завантаження і скорочуємо порожній пробіг. Зокрема, ми стали більше везти залізорудної сировини на меткомбінати. Раніше 50-60% сировинної бази меткомбінатів становила руда з Росії, а сьогодні вигідніше везти із Придніпровської дороги на Донецьку в вагонах УТЛЦ, які по ціновій політиці більш привабливі, ніж будь-які приватні», - сказав перший заступник начальника УТЛЦ Андрій Мірошніков.
Він також зазначив, що зараз УТЛЦ працює з парком вагонів державних вагонних компаній, однак, пропонує власникам об'єднати зусилля з метою мінімізації обороту вагонів і зменшення порожнього пробігу вагонів інших операторів.
Завданням УТЛЦ є координація всієї діяльності на зовнішніх ринках з перевізниками та залізничними адміністраціями таким чином, щоб вагони завантажувався і поверталися, а якщо в разі відсутності навантаження - поверталися в порожньому стані на ринок внутрішніх перевезень. Під управлінням УТЛЦ перебувають близько 50 тис. піввагонів. При цьому УТЛЦ не встановлює тарифи на перевезення - вони регулюються державою і наведені в Збірнику тарифів, затвердженому Мінінфраструктури.
Читайте також: "Укрзалізниця" призначила 24 додаткових поїзди на новорічні та різдвяні свята