Як підвищити прибуток компанії, збільшити частку ринку і отримати клієнтів на все життя за рахунок першокласного сервісу?
Про це ви дізнаєтесь 30 травня 2018 року на авторському семінарі світового гуру сервісу Джона Шоула: "СЕРВІСНА СТРАТЕГІЯ: ЯК ЗАРОБИТИ НА ПЕРШОКЛАСНОМУ СЕРВІСІ".
ПРО ЩО СЕМІНАР:
як клієнтський сервіс впливає на фінансові показники
як використовувати сервіс для розвитку бренду
як підбирати та розвивати сервісний персонал
як в компанії створити сервісну культуру
як правильно делегувати і компенсувати
як використовувати нові технології для поліпшення клієнтського досвіду
як розвивати незамінних і особливих співробітників
Про спікера:
ДЖОН Шоул
Навіщо це вам?
Ринок перенасичений однаковими товарами і послугами, і виникає питання: як виділитись? Першокласний клієнтський сервіс забезпечить вам сильну конкурентну перевагу. Цей семінар необхідний вам, якщо ви хочете зробити ваш сервіс першокласним, покупців - лояльними, а клієнтів - фанатами вашого бренду.
ДИВИТИСЯ ВІДЕО-ЗАПРОШЕННЯ:
СТАТИ УЧАСНИКОМ семінару: http://kagroup.ua/servisna-stratehiya-yak-zaroblyaty-na-pershoklasnyy-servis.html
До зустрічі 30 травня!