При запуску в Україні швидкісних поїздів Hyundai не були враховані особливості інфраструктури. Про це заявив старший радник Європейського банку реконструкції та розвитку Антон Усов, передає радіо "Свобода".
За його словами, "Укрзалізниця" не врахувала особливостей цієї техніки і особливостей власної інфраструктури.
Як заявив Усов, не виправдали кількості вкладених коштів і деякі інші інфраструктурні проекти, здійснені урядом України до Євро-2012. Представник ЄБРР зазначив, що це має стати уроком для української влади, яка повинна зрозуміти, що не можна підганяти проекти під конкретні дати або події.
Усов також повідомив, що днями підписали документи між ЄБРР і урядом України щодо закупівлі рухомого складу для "Укрзалізниці": "Ці вагони більш пристосовані до використання, але це не означає, що український уряд має припинити технічне переоснащення та модернізацію залізниці. Це стосується наших інвестицій у державний сектор України", - сказав Усов.
Сьогодні експерти ЄБРР оприлюднили рекомендації банку для України в умовах міжнародної фінансово-економічної кризи і відсутності в країні прозорих правил і механізмів ведення бізнесу.
Інвестиційна привабливість України зменшується, зокрема, внаслідок корупції, неналежної підтримки з боку держави приватного бізнесу, вважають експерти ЄБРР.
Читайте також: Поїзди Hyundai відмовляються їздити в морози.