Заборона реклами лікарських препаратів не вплине на їхню ціну, – учасник ринку
Заборона реклами лікарських препаратів не вплине на їхню ціну. Про це в кулуарах Антимонопольного комітету України (АМКУ) заявив журналістам комерційний директор "Борщагівського ХФЗ" Євген Сова, передає кореспондент РБК-Україна.
"Рецептурні препарати будуть продаватися, як і продавалися, стосовно нерецептурних - їх продаж впаде. Важко сказати, в якій мірі, але найбільше падатимуть продажі тих препаратів, що рекламуються в ЗМІ", - заявив Є.Сова.
Окрім того він додав, що реклама лікарських препаратів попри можливу її заборону не зникне, і така заборона не вплине на вартість ліків.
"Якщо реклама буде знята з телебачення то вона буде перенацілена на інші дозволені канали комунікацій: лікарі-аптеки. Рекламні бюджети не будуть зняті. Ціна ліків залишиться та сама, оскільки не зменшиться рекламні бюджети виробників", - запевнив Є.Сова.
Водночас Є.Сова пропонує інший метод боротьби з недобросовісною рекламою ліків: "Необхідно переглянути перелік рецептурних і не рецептурних препаратів, які на сьогодні існують у пропорції 50/50. Якщо цей перелік буде переглянуто, і кількість рецептурних препаратів збільшено, то поле для зловживань стане меншим. І це є одним з кроків, який дозволить покращити ситуацію з рекламою ліків, а не забороняти її взагалі".
Нагадаємо, голова АМКУ Олексій Костусєв сьогодні заявив, що найближчим часом АМКУ звернеться до Кабміну з пропозицією розробити законопроект про повну заборону реклами ліків та БАД. На його думку, така заборона повинна знизити ціну на ліки, "оскільки виробники перестануть витрачати великі кошти на рекламу своєї продукції".