У "Запоріжгазі" розповіли про нові сервіси для споживачів
У 2016 році фахівці контакт-центру ПАТ "Запоріжгаз" обробили понад 600 тис. звернень
За останній час серед споживачів газу Запорізької області все більше зростає популярність таких сервісів компанії, як передача показань лічильника смс-повідомленням, голосове меню або "Особистий кабінет" на сайті 104.ua, повідомляє прес-служба "Запоріжгазу".
За даними прес-служби, у 2016 році фахівці контакт-центру ПАТ "Запоріжгаз" обробили понад 600 тис. звернень споживачів газу області. Найбільш напружений період їх роботи припадає на початок кожного місяця, коли споживачі масово передають показання лічильників. У зв'язку з цим компанія постійно розширює можливості зв'язку з споживачами.
Так, за останній рік до онлайн-сервісу "Особистий кабінет" додалося ще дві послуги, які дозволяють обслуговувати клієнтів в цілодобовому режимі. Мова йде про смс-повідомлення для передачі показань лічильника на номер і голосове меню за номером телефону контакт-центру. У 2016 році послугами цих сервісів скористалося вже 300 тис. споживачів газу області.
"Важливою функцією нових сервісів компанії є цілодобове прийняття показань лічильників. Тому, якщо людина протягом дня не встигла повідомити дані приладу з номерами контакт-центру, вона має можливість зробити це в будь-який час доби не очікуючи з'єднання з оператором. Для цього можна скористатися голосовим меню, смс-повідомленням або "Особистим кабінетом" на сайті 104.ua ", - зазначив начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Запоріжгаз" Олег Данилов.
Крім того, для поліпшення обслуговування клієнтів і надання кваліфікованих консультацій компанія ввела додатковий мобільний номер.