Автори статті вважають, що прямим наслідком виходу ЛТФ на світовий ринок цінних паперів стане зниження курсу акцій всіх чотирьох західних корпорацій, працюючих в Україні
"Львівська тютюнова фабрика" (ЛТФ), єдиний вітчизняний виробник сигарет, готується до проведення аудиту одним з чотирьох провідних світових аудиторів (Pricewaterhousecoopers, Deloitte, EY, KPMG). Про це повідомляють українські ЗМІ.
"В 2019 році компанія має намір провести IPO (первинне розміщення цінних паперів). Швидше за все, для цього буде обраний Лондонська майданчик. Саме з цим пов'язані інформаційні атаки конкурентів на фабрику", - йдеться у публікації.
Автори статті вважають, що прямим наслідком виходу ЛТФ на світовий ринок цінних паперів стане зниження курсу акцій всіх чотирьох західних корпорацій, що працюють в Україні ("Філіп Морріс Україна", "Джей Ті Інтернешнл Україна", "В. А. Т.-Прилуки" і "Імперіал Тобакко Продакшн Україна").
Також, стало відомо, що львів'яни ведуть переговори з однією з китайських тютюнових корпорацій про можливе інвестуванні в розвиток виробництва. Ринок тютюнових виробів Піднебесної один з найбільш ємних у світі - державна тютюнова корпорація Китаю СNТС в 2013 році була найбільшим світовим виробником (до 30% світового ринку).
Як зазначає ЗМІ, за українськими мірками, китайські інвестори володіють практично необмеженим фінансовим ресурсом – поява китайського інвестора на ЛТФ, серйозна загроза для великої четвірки західних виробників. Тим більше, що ринкова частка "Львівської тютюнової фабрики" (ЛТФ) за два останні роки зросла до 9% (згідно дослідження компанії Nielsen).
Тобто, майже десята частина внутрішнього українського тютюнового ринку вийшла з-під контролю західних корпорацій. Більш того, в компанії сміливо заявляють про намір в 2018-2019 році наростити частку до 15%.
"В першу чергу постраждають позиції Імперіал Тобакко Продакшн Україна з брендом "Прима", який, як і бренди ЛТФ позиціонується в нижньому та середньому ціновому сегменті", - йдеться в статті.
Наголошується, що ще в 2013 році фабрики чотирьох транснаціональних компаній контролювали 95-97% всього внутрішнього тютюнового ринку. За останніми оцінками вооз у 2006 році МОЗ в країні викурювали 60-65 млрд сигарет.
За оцінками українського інституту стратегічних досліджень МОЗ, споживання сигарет в 2008-2014 році скоротилося приблизно на третину, а частка курців у країні склала 21,8% населення (при середньосвітовому показнику 22%). З урахуванням втрати ринку АР Крим та Донбасу обсяги продажів тютюнових виробів значно знизилися. Конкуренція на тютюновому ринку зростає - зміна частки якої-небудь з компаній "великої четвірки" навіть на 1-2% - велика подія.