ua en ru

Замовником будівництва нового метро в Києві став департамент транспортної інфраструктури КМДА замість метрополітену

Замовником будівництва дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" став департамент транспортної інфраструктури КМДА замість КП "Київський метрополітен".

Замовником будівництва дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" став департамент транспортної інфраструктури КМДА замість КП "Київський метрополітен". Про це йдеться у розпорядженні КМДА від 20 серпня 2013 р. №1440, опублікованому на офіційному сайті київської адміністрації.

Тепер у місячний термін КП зобов'язане передати департаменту функції замовника, а також всю проектно-кошторисну документацію, обсяги незавершеного будівництва та іншу будівельну документацію.

Департамент транспорту також зобов'язаний визначити генеральні проектну та будівельну організації для проведення робіт на об'єкті, забезпечити дотримання правил благоустрою міста, оформити право на користування земельною ділянкою для виконання небходимых робіт по будівництву.

До того ж департамент транспорту зобов'язується подати інвестиційні пропозиції щодо внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Києва на 2013 і 2014 рр.

Нагадаємо, початок будівництва четвертої гілки метрополітену в цьому році відкладали кілька разів. Останнім обіцянкою прем'єр-міністра України Миколи Азарова дата початку будівництва визначена на початок листопада. До цього планувалося розпочати роботи відразу після Дня Києва, а голова столичної адміністрації Олександр Попов в кінці травня заявив, що роботи з будівництва троєщинського метро вже були розпочаті. Однак тоді роботи проводити ніхто не починав.

Згідно з планами уряду, перша черга будівництва передбачає шість нових станцій Подільського-Вигурівської лінії метрополітену: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Далі гілка пройде до Троєщини в одну сторону і до аэропотра в Жулянах - в іншу. Всього, згідно із заявою Миколи Азарова, гілка буде налічувати 12 станцій метро.