"Закарпатгаз Збут": 14 тис. споживачів використовують вайбер-бот
Споживачі отримали можливість завантажувати рахунки за газ у форматі PDF і відразу здійснювати оплату
Онлайн-сервісом Viber-бот користуються 5% клієнтів ТОВ “Закарпатгаз Збут”. Застосунок дозволяє керувати одночасно п’ятьма особовими рахунками. Про це повідомляє прес-служба компанії.
За допомогою чат-бота 7104ua у Viber клієнти ТОВ "Закарпатгаз Збут" можуть передавати показання лічильника, контролювати стан свого особового рахунку і сплачувати за газ. При цьому споживач в рамках одного акаунту може зареєструвати одразу п'ять особових рахунків.
“Вайбер-бот, як бачимо з кількостей реєстрацій в останній період, є одним із найпопулярніших наших сервісів. Клієнти уже встигли оцінити переваги роботи у новому додатку та його зручність. У більшості сучасних людей телефон завжди під рукою. Їм набагато швидше передати показники через сервіс, аніж йти у Центр обслуговування клієнтів, або сплатити за газ онлайн, аніж йти у відділення банку”, - прокоментувала директорка ТОВ “Закарпатгаз Збут” Вікторія Томинець.
У прес-службі зазначили, що нещодавно споживачі отримали ще одну нову функцію цього додатка - можливість завантажувати рахунки за газ у форматі PDF і відразу здійснювати оплату.
"Приєднатися до 7104ua у Viber може кожен охочий. Зробити це можна, відсканувавши QR-код. Перевагами користування таким сервісом є, окрім іншого, можливість миттєвої оплати з будь-якої точки в режимі 24 години 7 днів на тиждень, відсутність черг, звітність, простота оплати, безпека грошових операцій, - йдеться у повідомленні.
За словами прес-служби, одним із найпопулярніших онлайн-сервісів залишається "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. У цьому сервісі клієнт може написати повідомлення газовій компанії, замовити зворотний дзвінок Контакт-центру, завантажити і роздрукувати квитанцію на оплату газу, а також має додаткову вкладку "Доставка газу". На сьогодні в "Особистому кабінеті" зареєстровано 84 тис. клієнтів ТОВ "Закарпатгаз Збут".