Центр забезпечує обслуговування у форматі "відкритий простір"
Центр обслуговування клієнтів розпочав роботу в Мукачеві. Про це йдеться у повідомленні прес-служби ПАО "Закарпатгаз".
Центр забезпечує обслуговування у форматі "відкритий простір" із електронною чергою. Споживачам надають повний перелік послуг щодо газових питань: від отримання інформації за особовим рахунком та надання споживачеві необхідних довідок до оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін.
У мукачівському центрі також є зона очікування, дитячий куточок. На сенсорному моніторі можна зареєструватися у веб-сервісі компанії "Особистий кабінет" та сплатити за газ та інші послуги за допомогою терміналу. Для людей з інвалідністю передбачений спеціальний пандус.
"Впровадження європейських стандартів обслуговування клієнтів на всіх рівнях – це напрям розвитку компанії, що крокує поруч з таким важливим завданням, як обслуговування мереж та забезпечення безперебійного й безаварійного постачання газу споживачам. Незважаючи на фінансові труднощі, компанія йде в ногу з часом і запроваджує зручні новації", – зауважила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович.