"Закарпатгаз": майже 200 тисяч клієнтів компанії користуються онлайн-сервісами
У 2021 році електронними сервісами для передачі показань газового лічильника скористалися майже 200 тисяч клієнтів АТ "Закарпатгаз". Онлайн-сервіси дозволяють зменшити соціальні контакти в умовах карантинних обмежень при оплаті комунальних послуг, контролювати стан рахунків та точність даних за спожитий газ.
Про це повідомляє прес-служба "Закарпатгазу".
У компанії зазначили, що у листопаді 2021 року єдиний сервіс для споживачів природного газу 104.ua оновив мобільний додаток: тепер користувачі мають змогу передавати показання, просто сфотографувавши лічильник газу.
"Ми приймаємо показання лічильників з 1 по 5 число щомісяця й постійно наголошуємо, що вносити інформацію слід вчасно та коректно. Дуже зручним є оновлений мобільний застосунок від 104.ua. У ного інтегровано штучний інтелект і можна передати показання, просто сфотографувавши лічильник", - зазначає комерційна директорка АТ "Закарпатгаз" Юлія Соколова.
За словами прес-служби, у оновленому додатку можна також дізнатися поточний баланс розрахунків за газ та послугу з розподілу, оплатити та переглянути історію платежів, відстежувати дані щомісячного споживання газу, переглянути базову інформацію особового рахунку та замовити дзвінок для консультації з Оператором ГРМ або постачальником.
"Щомісячна передача даних за спожитий газ — відповідальність та обов’язок кожного споживача, — роз’яснює Юлія Соколова. Відповіді на усі питання можна знайти у Кодексі газорозподільних систем, який затверджено Постановою НКРЕКП №2494 від 30.09.2015 року".