Станом на 1 жовтня 14% дніпрян з початку 2020 року жодного разу не платили за розподіл блакитного палива. Заборгованість клієнтів АТ "Дніпрогаз" за послуги з доставки газу становить понад 14 млн гривень.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Близько 55 тисяч клієнтів "Дніпрогазу" з початку року жодного разу не проводили оплату за доставку газу. Напередодні опалювального сезону питання розрахунків за послуги з розподілу енергоресурсу набувають особливої актуальності. Від своєчасного отримання Оператором ГРС коштів за послуги залежить безперебійне і надійне газопостачання. У період карантину урядом був введений мораторій на відключення споживачів від системи газопостачання, однак оплату за комунальні послуги ніхто не відміняв", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, в умовах, що склалися фахівці АТ "Дніпрогаз" змушені в судовому порядку стягувати борги, що накопичилися у клієнтів.
"У 245 тисяч жителів Дніпра, які користуються газовими колонками і плитами або виключно плитами, оплата за послуги з розподілу в рік не перевищує 80 гривень. Інакше кажучи, щомісячний платіж для такої категорії споживачів становить в середньому 7 гривень, - коментує комерційний директор АТ "Дніпрогаз" Ігор Маньковський. – Не дивлячись на це, споживачі ігнорують умови типового договору на доставку газу і зовсім не здійснюють оплату за послуги, які надаються вже понад 9 місяців".
В компанії ведеться активна робота по розсилці досудових попереджень боржникам, адже заборгованість за доставку газу згідно з чинним законодавством після карантину може стати причиною відключення. До того ж, згідно з Кодексом ГРС навіть після обмеження послуг з розподілу газу поточні нарахування будуть здійснюватися, а борг може бути примусово стягнутий в судовому порядку, що призведе до додаткових фінансових витрат у вигляді оплати судового збору.
"Кошти, які дніпряни оплачують за доставку газу, "Дніпрогаз" спрямовує на повноцінне функціонування аварійно-диспетчерської служби "104", утримання газорозподільних мереж і споруд на них, модернізацію, капітальні та поточні ремонти, підтримання належного тиску у газорозподільній системі. Все це для того, щоб газ був доставлений кожному з 400 тисяч побутових клієнтів. Тому саме від своєчасної оплати за послуги АТ "Дніпрогаз" залежить безперебійність і безаварійність газопостачання", - йдеться в повідомленні.
"Дніпрогаз" закликає споживачів не допускати накопичення боргів за доставку газу, розраховуватися за послуги щомісяця до 20 числа і користуватися для оплати онлайн сервісами.