Розкрадання бюджетних коштів в Іллічівському порту не було і бути не могло, так як порт не оперує коштами з держбюджету, а всі звинувачення в розкраданні яких-небудь грошових коштів порту є абсурдними. Таку думку висловив у коментарі українським ЗМІ радник міністра інфраструктури, екс-директор Іллічівського морського торговельного порту Юрій Крук.
"Щодо ремонту складу №8, він дійсно проводився. Тільки силами підрозділу порту - РБУ (Ремонтно будівельне управління - ред.), як і безліч інших об'єктів порту, які планово ремонтуються протягом року. Жодної копійки стороннім організаціям порт не платив. Озвучені раніше МВС в Одеській області 3.1 млн. грн., нібито вкрадені керівництвом порту фігурують тільки у внутрішніх взаєморозрахунках між підрозділами порту. В даному випадку між підрозділом, яке замовило дані ремонтні роботи (Термінал №3) і РБУ порту. Ремонт проводився до складу передачі в оренду, внаслідок його аварійного стану. Без цього ремонту неможливо було проводити ніякі вантажно-розвантажувальні роботи. Деякі ЗМІ, взагалі заявили про розтрату бюджетних коштів! Але це брехня. Порт не оперує бюджетними коштами. У нього їх просто немає", - заявив екс-директор ІМТП.
Також, за словами Крука, керівництво порту ніколи не передавало нікому самовільно потужності ІМТП.
"Щодо нібито незаконної передачі цього складу в оренду компанії "Транссервіс", заявляю, що рішення про передачу об'єкта в оренду приймалося Фондом державного майна за результатами проведеного конкурсу і за погодженням з Міністерством інфраструктури в 2014 році. Реалізація цього проекту проводилася в рамках розробленого портом стратегічного плану розвитку підприємства і є предметом нашої гордості. Для порівняння, за 2013 рік збитки по роботі цього складу становили понад 20 млн. грн., а після реалізації проекту з "Транссервісом", прибуток порту склав 28,4 млн. грн. Крім цього, в реалізацію цього проекту компанією інвестором ("Транссервіс") було інвестовано понад 10 млн. доларів США, що дозволило значно збільшити вантажообіг. Так тільки за 9 місяців 2015 року перероблено 560 тис. тон вантажів. Крім того, трохи більше місяця тому Міністерство Інфраструктури погодило реалізацію другого етапу розвитку з обсягом інвестицій близько 40 млн. дол. США", - розповів Крук.
Відзначається, що на аналогічних умовах порт працює з найбільшим експортером зернових Компанією "Кернел". Такі ж умови прийняті найбільшою французькою компанією з виробництва пивоварного ячменю Souflett Group. За даними ЗМІ, всі реалізовані і перспективні проекти знаходяться в публічній площині і відповідають затвердженому трудовим колективом порту і Міністерством Інфраструктури стратегічному плану розвитку Іллічівського морського торговельного порту до 2018 року.
На аналогічних умовах з приватними інвесторами успішно працюють Одеський і Миколаївський порти.
Раніше співробітники Управління захисту економіки МВС в Одеській області провели серію обшуків в ДП "Іллічівський морський торговельний порт" і звинуватили керівництво в незаконній передачі одного з об'єктів порту і розкраданні бюджетних коштів на суму більше трьох мільйонів гривень.
Юрій Крук прийшов у порт 17 липня 2013 року з обваленим вантажопотоком 6,7 млн. т. і збитками 42 млн. грн., а також непогашеним кредитом у 2,9 млн. дол. США. На момент відсторонення Юрія Крука в липні 2015 року, вантажообіг порту за аналогічний період 2015 року склав 7,7 млн. т. А чистий прибуток склав 350 млн. грн. За показниками фінансового, порт вийшов з останнього місця на 2 місце в галузі. Зростання заробітної плати склало 50%. Обсяг відрахувань по податках у бюджети всіх рівнів - 420 млн. грн.