Найбільший у світі відеохостинг YouTube заробив минулого року 3,5 млрд дол. валової виручки, не дотягнувши до прогнозів аналітиків, які чекали від компанії щонайменше 5 млрд дол.
Найбільший у світі відеохостинг YouTube заробив минулого року 3,5 млрд дол. валової виручки, не дотягнувши до прогнозів аналітиків, які чекали від компанії щонайменше 5 млрд дол., повідомляє "Росія 24" з посиланням на The Information.
Реклама принесла відеосервісу YouTube 3,5 млрд дол. за минулий рік, повідомляє екс-репортер Wall Street Journal Амір Ефраті в авторському блозі The Infromation з посиланням на людей, знайомих із ситуацією. Після вирахування із цієї суми частки, належної авторам контенту, чистий дохід складе 1,5 млрд дол.
Офіційно компанія не розкриває показники виручки, тому інформацію підтвердити складно. Google, якій і належить YouTube, раніше не оприлюднила фінансові показники відеохостингу ні у квартальних, ні у річних звітах. Опублікована передбачувана виручка в рази менше прогнозів аналітиків. Приміром, в eMarketer прогнозували виручку від реклами за рік у розмірі 5,6 млрд дол.
YouTube приносить прибуток, але не такий, як хотілося б ринку. YouTube також може бути далекий від досягнення іншої планки - досягти мільярда годин переглядів на день до 2016 року і вийти на виручку більше 10 млрд дол. на рік. Ефраті пише, що відеохостер поки що зміг збільшити перегляди зі 100 млн на день до 300 млн у період 2012-2013 рр.
Природно, глобальні успіхи YouTube недооцінити важко. Так, 63% американців готові зовсім відмовитися від телебачення, якщо Інтернет зможе повністю надати аналогічний контент, йдеться у звіті американського дослідницького агентства Adroit Digital, співробітники якого вирішили дізнатися про найпопулярніший серед громадян США спосіб отримання відеоконтенту.
В опитуванні брали участь 2 тис. громадян США старше 18 років, які володіють телевізором, смартфоном і комп'ютером. У ході опитування з'ясувалося, що 68% американців вважають за краще дивитися відеоконтент на YouTube. А 51% з тих, хто дивиться телебачення, воліє використовувати сервіс потокового відео Netflix, а не стандартні кабельні або супутникові канали.
При цьому 63% опитаних готові й зовсім відмовитися від телебачення, якщо Інтернет зможе повністю надати аналогічний контент, а 59% впевнені в тому, що телебачення трансформується на якийсь аналог YouTube, коли користувач сам обирає, що й коли йому дивитися.
Темпи зростання аудиторії все ж не дозволяють YouTube залишатися монополістом. Насамперед це стосується США, де компанія зустрічає дедалі більш серйозну конкуренцію з боку Netflix.
Головний конкурент YouTube - Netflix - може похвалитися більш солідною виручкою в 4 млрд дол. за минулий рік. Втім, треба обмовитися - на відміну як від Netflix, так і від інших відеосервісів, бізнес-модель YouTube не обмежується тільки лише платним преміум-контентом.
Робота директора Сьюзен Войжітські, яка лише нещодавно стала біля керма YouTube, оцінюється аналітиками позитивно - попередня посада глави рекламного бізнесу Google принесла їй славу ефективного менеджера.
Войжітські, прийшовши до YouTube, на лаврах спочивати не стала. Основною метою розвитку стало партнерство з великими постачальниками відеоконтенту, в тому числі - з Голлівудом. Що стосується рекламної політики, то, крім розширення традиційної рекламної моделі у вигляді банерної реклами та пре-ролів, у YouTube незабаром плануються платні преміум-канали та окремі сервіси для дітей.