Nissan Motor Co. Ltd. - Третій по величині автовиробник в Японії - розраховує довести свою частку на світовому авторинку з 5,8% до 8% до 2017 р. Такий цільовий показник закладений в новій середньостроковій бізнес-стратегії компанії, наведено на веб-сайті Nissan. У рамках плану компанія також має намір збільшити операційну маржу з 6,1% до 8% до аналогічного терміну, повідомляє РБК.
Крім того, Nissan планує наростити інвестиції в бренди корпорації і розвиток роздрібних мереж, збільшивши кількість своїх дилерських центрів з 6 до 7,5 тис. в найближчі шість років. У прес-релізі також наголошується, що компанія відкриє виробництво в Бразилії потужністю 200 тис. автомобілів в рік.
"Справжня бізнес-стратегія - перша в історії Nissan, яка базується на рішучому наступі на своїх конкурентів", - прокоментував документ головний виконавчий директор Nissan Карлос Гон.
На минулому тижні компанія призвела прогноз показників на 2011-2012 фінансовий рік. Як очікують в Nissan, операційний прибуток концерну може знизитися на 14,4% - до 460 млрд ієн (5,7 млрд дол) проти 537,5 млрд ієн роком раніше; річний чистий прибуток скоротиться на 15,4% - до 270 млрд ієн (3,36 млрд дол), прибуток концерну може підвищитися за звітний рік на 7,1% - до 9,4 трлн ієн (117 млрд дол) проти 8,77 трлн ієн в минулому фінансовому році. Зниження показників наслідками землетрусу і цунамі в березні ц.р. в Японії, які викликали збої в постачаннях комплектуючих на заводи підприємства.
Nissan Motor Co. Ltd. - третій по величині автовиробник в Японії (після Toyota і Honda). Штат підприємства налічує 30 тис. чоловік.