Більшість японських автовиробників відзвітували про "слабкі" продажі за липень 2011 р. Далекі від вражаючих виробничі результати японських компаній, що експортують машини за рубіж, підтвердили побоювання, що курсують на ринку, що автомобільна галузь насилу долає труднощі, пов'язані із зміцненням ієни, повільним відновленням світової економіки і національної промисловості після землетрусу 11 березня 2011 р.
Як випливає з матеріалів Toyota Motor Corp., виробництво автомашин цієї марки на заводах, розташованих по всьому світу, скоротилося на 6,1% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року - до 594 тис. 614. При цьому продажі марки в Японії в липні поточного року скоротилися більш ніж на 35%, а обсяг експорту знизився на 5%.
Маловтішні дані опублікувала і японська Honda, що повідомила про зниження загальносвітових обсягів виробництва на 34,4%, - до 206 тис. 727 машин і зниженні експорту на 19,3% - до 21 тис. 916.
У документах Mazda наголошується, що обсяг виробництва компанії знизився на 12,8% - до 103 тис. 384 машин, а об'єм експорту впав на 8,5% - до 54 тис. 659 автомобілів.
Єдиним японським автоекпортером, що не попав в загальний тренд, став Nissan, показники виробництва і продажів якого за липень 2011 р. продемонстрували висхідну динаміку. Так, загальносвітові обсяги виробництва виросли на 17,6% - до 388 тис. 680 автомашин, при цьому виробництво в Японії збільшилося на 15,3% завдяки зростанню попиту на автомобілі Nissan Juke, Nissan Rogue і Nissan Murano. Обсяг експорту збільшився на 23,2% - до 69 тис. 206, світові продажі - на 8%.