Японія не задоволена законом про заборону прямої реклами тютюнових виробів в Україні. Про це в інтерв'ю РБК-Україна повідомив директор департаменту закордонних інвестицій та міжнародного співробітництва Агентства з інвестицій та управління національними проектами (Держінвестицій) Ігор Жовква.
Зокрема, відповідаючи на питання як пройшли road-show на Далекому Сході, Ігор Жовква зазначив: "В Японії була двостороння зустріч з їх аналогом УСПП - JETRO (Japan External Trade Organization - Японська організація зовнішньої торгівлі), а також окрема двостороння зустріч з Japan Tobacco. Тютюнники не дуже задоволені законом про заборону прямої реклами тютюнових виробів, ми прийняли це до відома".
Жовква повідомив, що Road-show було організовано і проходило в штаб-квартирі JETRO, де були присутні близько 70 осіб. "Ми дали інтерв'ю Bloomberg. Плюс були ще 2-3 пишучих журналістів", - відзначив він і додав: "Потім - Сеул. Road-show проходило в приміщенні KOTRA (Korea Trade-Investment Promotion Agency - Агентство Кореї зі сприяння торгівлі та інвестиціям). У Кореї також були всі провідні компанії, які працюють з Україною. У мене була окрема зустріч з Samsung. Вони сказали: ми не хочемо більше ні про що говорити, окрім LNG, і, як тільки буде готовий ТЕО, зможуть предметно розглянути свою участь в проекті. Причому, вони дуже ревно дізнавалися, чи означає, що компанія, яка готує ТЕО, обов'язково буде будувати термінал. Я відповів, що ні, буде інвестиційний конкурс, в якому всі будуть брати участь на рівних умовах... Крім LNG цікавила альтернативна енергетика. Завершився далекосхідний візит Шанхаєм".