ua en ru

Японія готова й надалі купувати в України квоти на парникові викиди в атмосферу

Японія готова й надалі купувати в України квоти на парникові викиди в атмосферу. Таким чином, проект із модернізації вагонів метрополітену може отримати продовження, заявив сьогодні голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов, повідомляє прес-служба КМДА.

"Ми продовжуємо дискусію щодо подальшої співпраці з японцями, коштом яких у рамках Кіотського протоколу ми наразі здійснюємо глибоку модернізацію вагонів метрополітену, які були вироблені 40 років тому. За цей час кожен із них перевіз близько 40 мільйонів пасажирів, при цьому якість металу, із якого виготовлений корпус, може прослужити, за висновками фахівців, ще років 20. Тому ми прийняли рішення, що доцільніше буде зекономити на виробництві корпусів, натомість спорядити вагони сучасним обладнанням та найновітнішими технологіями. Я ще раз хочу підкреслити, що тут дуже серйозну підтримку нам особисто надав Президент України, адже ці кошти Кіотського протоколу могли потрапити в будь-який регіон, але їх отримав саме Київ", - зазначив Попов.

Вартість одного модернізованого вагону становить близько 1 млн євро, тоді як вагон подібного класу коштує 1,5 млн євро.

Разом із тим, модернізовані вагони дозволять економити до 40% споживання електроенергії. Крім того, завдяки новому візку, розробленому українськими фахівцями, пасажири в салоні потяга відчуватимуть менше розкачування та вібрації, а також будуть значно понижені шумові параметри всередині рухомого складу.

Нагадаємо, що загалом передбачається модернізувати 95 вагонів на суму 984,955 млн грн. Це стало можливим завдяки співпраці Київської міської держадміністрації, київського метрополітену, "Крюківського вагонобудівного заводу" та японської компанії ITOCHU, яка спільно з такими виробниками, як Mitsubishi Electric, Knorr-Bremse, Fuji та Schaltbau, спроектувала та поставила енергозберігаюче обладнання.